Heyy Hero and Heroin, welcome to my blogger. And be follow my blog okay ? Don't copy anthing from my blog ;) Thanks you. iloveyou gedikk <3

Adek Sayaaaaaa :)

Picture neh time dia darjah 6 , handsome kan ? dalam gambar
memang tak handsome , tapi dekat luar . haha :)
handsome siott :D
Dia aku punyaa okay ?
Haaaa , aku nak cerita pasal adek kesayangan aku neh . Nama dia Hadif . Aku dengan dia dah lama rapat . Kita orang 1 sekolah , hari-2 aku balek sekolah dengan dia lah :) Ramai orang jealous taw , sebab Hadif neh ramai gilaa peminat . Haha , handsome lah katakann . Wahh , seariuos . Dia memang handsome . Tapi semua budak sekolah , tak berani rapat dengan dia bila ada aku . Haa , aku tak sukaa . Sebelom masuk sekolah , aku dah cakap dengan dia . Jangan ada kakak angkat lain selain aku . Then dia cakap okay . So , dia pun tak berani nak ambik kakak angkat . Hee , time balek sekolah aku mesti tunggu dia . Kadang-2 dia tinggalkan aku :( Jahat kau adek . Then semua orang pandang . Haaa , diaorang engat yang Hadif neh BF aku sebab  Hadif lebih tinggi dari aku . Aww , aku rendah :) & kita orang mmg rapat gilaa , nampak sangat macam couple , sebenarnya TIDAKK (!) Ramai gilaa tanya siapa lelaki yang selalu balek dengan kau tuh ? Then aku hanya jawab , dia BF aku . Haha , untuk mengelakkan membe-2 ambik Hadif neh dari aku . Mana ada couple . Marah pulak Keyyrol nnty :) Sebab Hadif ni lah yang paling-2 aku sayang . Hee . Sayang gila dengan kau Hadif , kita memang rapat :) Please , jangan tinggalkan kakak okay ? Iloveyou adek :)




P/S ; JANGAN SESIAPA AMBIK DIA DARI AKU OKAY ? DIA AKU PUNYA . AKU SAYANG DIA :)