Heyy Hero and Heroin, welcome to my blogger. And be follow my blog okay ? Don't copy anthing from my blog ;) Thanks you. iloveyou gedikk <3

Menangis :'(

Hmm, aku tak tahu kenape aku menangis hari neh. Mybe aku rasa baru sedar kott ape yang aku buat selama neh. Salah aku semua, hmm. Kenapa aku mainkan perasaan lelaki ? Padahal aku tade niat. Yess, aku mmg cepat jemu dengan lelaki. Aku tak boleh tengok lelaki buat masalah. Aku mmg fed up. Hmm, tapi sejak Irfan datang dalam hidup aku. Baru aku sedar yang aku neh BODOH ! Hmm, aku dah janji dengan diri aku yang aku takan mainkan perasaan orang dah. Aku menyesal :'/ Sorry to my Ex couple if Wanyy ada buat salah dekat korang. Sorry sangat kayy ? Please, kita boleh mmberkan ? Sorry if Wany dah ungkir janji dengan korang. Mybe ada girl yang lebih sesuai buat korang, bukan Wanyy :'/ Wany hargai korangg. Hmm. K, cerita pasal tadi pulak. Aku tak tahu kenapa tiba-2 aku nangis tadi. Yess, aku cepat rindu orang. Tadi aku rindu Irfan. Aku tunggu jea dia call. Time tuh jugak aku pikir, if aku tade. Sape nak jaga Irfan. Aku tanak kehilangan dia. Hm, mmg korang akan cakap yang aku neh merepekkan ? Haihh, tapi betul. Rinduu sangat dekat dia. Act, aku tanak ganggu dia study. Dia nak PMR kann :( Sumpah rinduu sangat, hope hubungan aku dengan dia kekal. Aminn. Aku akan berubah <3 Sorry to all my friend :(