Heyy Hero and Heroin, welcome to my blogger. And be follow my blog okay ? Don't copy anthing from my blog ;) Thanks you. iloveyou gedikk <3

Muhammad Irfan ♡


Tak payah nak tengok muka dia sangatlah kann :]
Aku sayang dia okay ?
And now , dia milik aku :)
Hee, first sekali aku nak cakap " ILOVEYOU " dekat dia sebab tutttttt. Haha, adelah. Searious aku sayangg dia sebab dia neh tutttttt. Haha, semua rahsia. Aku sebenarnya suka dia. Tapi pada masa yang sama 3 orang mintak couple dengan aku -,- Hmm, kesian diaorang, Im sorry :'/ Aku sayang capital K. Tapi sekarang dia pun dah ada tettttttt -,- Biarlah. Tade jodoh katenyee, nak buat macam mana kankan ? Cite balik pasal Si Irfan neh. Aku kenal dia dari FB. Kenal-2, then hati aku tersuka dekat dia. Tapi dia yang mintak couple. Haha, aku nak terima, tapi bukan sekarang masanya. Aku perlukan masa. Still kecewa dengan capital K. Hmm. Tiap-2 hari aku text Irfan. Best text dengan dia. Bia baik, aku suka bila otp dengan dia, suara dia comel. Haha, you I suka you lah. Hope kita kekal kayy ? Jangan tinggalkan I taw :] Happy with you biyy. Muahhhhhhh :*