Heyy Hero and Heroin, welcome to my blogger. And be follow my blog okay ? Don't copy anthing from my blog ;) Thanks you. iloveyou gedikk <3

Rinduu you sayangg ♡

Kalaulah dapat peluk kau macam neh biyy :'/
Bahagianya hidup akuu :)
Hi, aku nak cerita pasal si kuat makan neh. Haha, dia Boy aku tau. Jangan ambik pulak. K, aku suka texting dia. But, tak selalu, dia exam kan tahun neh :( Kiteorang mmg tak boleh berjauhan. Yeahh, sweet couple lah katakan. Hee, perasan pulokk. Semalam kredit aku tade, dia pun sama, dua-2 pokai. Malam tuh aku suruh dia call aku. Tapi dia call lambat. Sampai lah aku menitiskan air mata. Waaaaa, jiwang kejap. Tehee. Tapi bukan sebab dia tak call. Sebab " AKU RINDU DIA GILA BABI " yeahhh. Dasyat ayat aku. Then time dia call, kiteorang gayut 5 minit jea. Coz kredit dia pun tak banyak :( Time dia call aku tuh, aku lompat macam berukk. Haha, happy gila bila Hero aku call. Then cakap-2, dia kata dia nak sambung study balik. Aku cakap okay jelaa. Then aku menangis. Haaaa, rinduu kot dekat dia. Dia kata malam sikit baru dia onlineee. Heee, act, aku tak boleh pisah dengan kau bie. Sumpah rindu sangat neh :'/


Sayang, jangan tinggalkan baby tauu. I really love you. I nak jaga you sampai bila-2. Sayang you sepenuh hati I. I want you bieboo <3 Muahhhhh :*